Dat valt tegen! De hele dag spierpijn gehad. En geloof maar niet dat er ook maar een vogeltje in het badje gezeten heeft.

Dit heeft inderdaad niks met elkaar te maken. Ik had dan ook geen samenhangende stukjes beloofd op deze blogspot.

Maar ik heb wel weer een goed idee bedacht. Een kookboek schrijven met alleen maar Aldi producten. Ja, ik weet dat dat al bestaat in Duitsland; En ook websites, eveneens in Duitsland, maar in Nederland niet. Dus gat in de markt. Kan ik best wel even opvullen.

Vanavond karbonades met ui en appel gegeten, gebakken aardappeltjes met spekjes, en salade. Daarna trifle, of boerenlaagjespudding: cake, appelsap, aardbeien, vla, slagroom. Alles bij de good old Aldi te koop.
Morgen staat op het programma: macaroni met champignon/kruidensaus. (Zakje champignonsaus mixen met twee van die bakjes kruidenkaas ...schijnt lekker te zijn. Daardoorheen dan gebakken champignons (1 bakje). Supersnel klaar, en het water loopt me al in de mond. Weegschaal maar weer even ver onder het nachtkastje schuiven voorlopig!

0 reacties: