Deze dag was dus niet echt een met een gouden randje. A. is nog steeds niet fit, ik voelde me zelf als een vis op het droge vandaag. Vanochtend eerst onder het broodsmeren de krant ingekeken. Charles en Camilla zijn toch getrouwd ~ kan er weer echt nieuws in de krant.
Moesten we vandaag ook nog bij de podoloog op bezoek, maar de voeten spraken de waarheid. Verkrampt, onhandig en stijf, dat is het type mens met een "holvoet". Wie de schoen past, trekke hem aan!
Hopelijk gaan met de nieuwe zooltjes die we over een week of twee binnen krijgen, G. zijn klachten als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Daarna besloot ik, ellendig als ik mij voelde, een vrije dag te nemen. Maar terwijl ik dat bedacht vond ik dat ik op zijn minst eerst de was in de wasmachine moest stoppen, en eigenlijk de vuilniszak moest verwisselen, een brood uit de diepvries moest halen. Aanrecht schoonmaken, tafel afruimen...feitelijk ook nog A.'s bed afhalen (de andere bedden had ik gisteren gedaan, want dat was licht beddegoed, maar A. heeft donkerblauw met dolfijnen- dus dat moest in een andere was) En zo was ik dan toch al weer hard aan het werk, gesteund door twee panadols en een slok water. Gelukkig kwam er visite. Kon ik toch met goed fatsoen gaan zitten en theedrinken. En EEN GESPREK voeren. Niks zo weldadig voor de geest als EEN GESPREK.

Verder nog de boekhouding bijgewerkt voor de zaak, ook al zo'n leuk karweitje.

Ondertussen is het avond, en ik voel me nog steeds belabberd. Maar dankzij mijn rotdag heb ik weer eens wat op de computer geprutst waarvan deze weblog dan wel het resultaat genoemd mag worden. Ik ben met de foto's van het feestje bezig geweest ~ het aantal rode ogen was zeer hoog, en dat lag niet alleen aan de wijn. Ook veel foto's die scheef waren ~ scheef, niet schuin!~ en dat lag waarschijnlijk wel aan de wijn. Toch bedankt Alf!

En wee degene die nog denkt dat huisvrouwen een leuk leven hebben!

0 reacties: