Ik geloof dat mazzel hebben toch erfelijk is...ik hoop het in elk geval wel!

Laatste nieuws op boekenfront: Van mama mijn diepgewenste Bearnaise Syndroom (Sylvia Witteman) gekregen. Het is echt een fantastisch boek. Heb er al heerlijke dilleboter uit gemaakt, en likkebaardend alle andere recepten gelezen. Fantastisch.

Verder nieuws: In de kringloopwinkel ontdekte G. dat er een flinke stapel "Jan, Jans en de Kinderen"s werd neergezet...zo'n 20 stuks. Aangezien ik er zelf al 17 had (van de 35 die uitgegeven zijn) was de kans groot dat er exemplaren bijzaten die ik nog niet had.
En jawel, na optellen en aftrekken had ik vijf dubbele...en mis ik er nog maar drie! Alleen nr.30,31 en 32 ontbreken nu nog aan de verzameling.

Over geluk gesproken! Want de week ervoor stond ik nog bij Scholten Wristers te dubben of ik ze allemaal nieuw (€4,95 per stuk) zou aanschaffen. Nu had ik ze voor €0,90/€1,20 per stuk!