Vlinders op mijn wasgoed, gefotografeerd door G.Posted by Picasa


Ik hoorde dat er een vrouw bij Oprah (ja we hebben allemaal onze helden...) op TV was geweest, die om uit de schuld te komen , helemaal was gestopt met winkelen.

Slechts 1x per week naar de supermarkt, verder niets... een jaar lang. Lijkt me een prima plan. Alleen J. heeft nog even nieuwe schoenen nodig, maar verder gaan we proberen he-le-maal niks meer te kopen. Ik heb net nieuwe schoenen (zie vorige post) en G. ook, dus wij zullen het er minstens een jaar mee moeten doen. Kleding had ik de laatste tijd ook wel behoorlijk gekocht bij de kringloopwinkel (Cecil en Street One shirts bij de vleet nu!) dus ik heb niets te klagen. Als de kinderen iets dringend nodig hebben wegens echt te klein of knellende tenen dan telt dat natuurlijk niet... dan moeten we wel.

Maar wij gaan ervoor... eens zien hoe snel het dan gaat. By the way, we hebben van de belasting gelukkig al een gedeelte teruggekregen van wat we teveel betaald hadden... opluchting alom!!

Ik zal hier een beetje bijhouden hoe het gaat.