En het was al zo'n drukke, vreemde dag.

Gisteren kregen we een nieuwe verwarmingsketel. Leuk! Je hele huis op de kop, overal mensen die aan het boren zijn, éen grote chaos. Zolder, overloop, wc en keuken waren in beslag genomen door apparaten, buizen, gruis en rotzooi.
Nu hadden wij nog mazzel, want een ploegje NETTE werklui - met kleden op de grond; Voordat ze vertrokken hadden ze zelfs de wc nog gedweild...Helemaal top.
Maar goed, zulke dingen moet ik toch altijd even verteren. Als ik nog eten op tafel krijg is dat zoiets als een wonder!

Toen checkte ik om bij te komen even de Postbank.
Staat er plotseling een bedrag van ruim 7000 euro op...

Heel even dacht ik: Wow, dikke prijs gewonnen, joepie, in éen keer van 't krediet af, én een beginnetje om een eigen huis te kopen...

Maar helaas, het was van een klant (een bedrijf, dat wel) die per ongeluk behalve de 75 euro die ons toekwam óok 7059,20 voor een ander bedrijf aan ons had gestort....
...slik....

Toch maar even gebeld. Tja, foutje, bedankt. Of ik het a.u.b. terug wilde storten, maandag. Zucht, vooruit dan maar.

Kan ik nog even twee dagen voelen hoe het is om zoveel geld op de rekening te hebben. HA! Wat zeg ik... dan kan ik er alvast aan WENNEN!! ZO!

Maar toen liep m'n hoofd helemaal om natuurlijk...
JA, het was me het dagje wel.