Yihaaaa, het gaat er toch van komen.

Vorige maandag ben ik wezen proefdraaien bij Mare Cantat, een koor in Harlingen. Het was echt leuk, en heerlijk om weer te zingen!! Mare Cantat is een gemengd koor, vierstemmig (wow!) en ze/we zingen licht klassieke stukken. Onder andere zongen we The Linden Tree, mijn favoriet van Schubert, bewerkt door Tom Parker. Super mooi!

Vandaag heb ik ook contact gezocht met Solid, een heel leuk hip dameskoor in Harlingen. Solid zingt o.a. musicalnummers en een beetje popmuziek, wat leuke Hollandse nummers ook. (www.solidharlingen.nl je moet echt ff kijken, zelfs de kleurtjes zijn helemaal mijn stijl!!) En ja, dat spreekt me nou ook wel heel erg aan. Ach, en de dames van Solid oefenen op zondag, het koor Mare Cantat op maandag, dus dat kan ook gewoon allebei natuurlijk...;)

Dus vanavond weer naar Mare Cantat... volgende zondag voor 't eerst naar Solid.

Zoals ik al zei...yiiihaaaaaa!!!