Vandaag was het Straatfestival in Harlingen - en deze keer was extra leuk, want Solid trad op!

Ik mocht nog niet meezingen,(ik ken het hele repertoire nog niet) maar was toch nog van nut omdat het begon te waaien en de bladmuziek van Gert-Jan zelfstandig dreigde te worden.

Verder heb ik foto's gemaakt en nog wat flyers uitgedeeld. Het had 's morgens gehoosd maar het was 's middags droog en zonnig (en winderig) weer. Er was veel publiek!

We kregen trouwens een leuk vaantje (Deed me wel iets kinderlijk aan - zoiets als wat je vroeger na de avondvierdaagse of de sportdag kreeg) als herinnering aan het Harlinger Straatfestival. Dat vind ik toch wel tof...een herinnering aan m'n eerste (ahum!) net-niet-optreden....

Maar misschien mag ik met de Agrarische Dagen in Franeker in september wel meedoen...zou super zijn!!