Wat is het leven toch interessant! Telkens weer kom ik dingen tegen die ik graag wil weten!

Zo las ik vandaag iets over het interessante fenomeen Spiegelogie. Ik dacht dus altijd dat het gewoon 'psychologie' was, maar dan verkeerd gespeld. ;-) Maar nee, Spiegelogie blijkt een echte 'wetenschap' te zijn. Interessant, het sluit aan bij The Secret - dat waar je op focust groeit, ontkenningen werken niet, bestel maar wat je wilt... enzovoorts.
En wat dat "spiegel" gedeelte betreft: Alles wat je in anderen ziet is een afspiegeling van jezelf. Wat je zegt/denkt/hoort/ziet/voelt ben je ZELF.

De grap van het 'bestellen' is gewoon dat het werkt. Het lijkt te simpel, maar ondertussen lukt ons wel van alles. Opruimen, spullen verkopen (gisteren via MP €300 verdiend met zooi van zolder)...hier en daar een prijs winnen ... alles gaat zoals ik het graag wil.

Dus ik maak nog maar eens een wensenlijstje... het lijstje van een week of zes terug is al bijna helemaal uitgekomen... zingen, schilderen, enzovoorts... 't loopt als een trein.

Nu dus nog leren NIET te focussen op afvallen...(wel op afvallen, niet op gewicht hahaha) en eens zien wat er dan gebeurt. (en NIET werkt NIET, dus...hmmmm 't wordt al ingewikkeld)