Gister naar het reisbureau geweest. De reis naar Barcelona bleek om te zetten naar iets anders, en dus gaan we met z'n vieren naar Disneyland Parijs!!! Vier dagen, in een Disneyhotel (jaja!) en over acht weken al! :)


En het houdt niet op ... vanochtend hoorde ik dat ik een wasmachine gewonnen heb.

Aangezien we afgelopen jaar net een wasmachine hadden gekocht, kunnen we éen van de twee verkopen, en zo hebben we dan hopelijk ook een zakcentje voor Disneyland Parijs!

(Dus als iemand nog een wasmachine nodig heeft, voor minder dan de winkelprijs: meld je bij mij!)

1 reacties:

Barbra van de bieb zei

Google ik op ontdekdebieb.nl...kom ik je zomaar tegen.

Naar een disney en een wasmachine, deze prijzen zijn je gunstig gezind.

Nogmaal heel veel plezier en ik ben benieuwd hoe jullie het daar hebben.

Groeten Barbra
(van de bieb)