Wat toetjes betreft zijn we al redelijk 'zuinig': Het is een bakje yoghurt met muesli, heeel af en toe maak ik zelf iets lekkers. Maar dat is het wel ongeveer.

Deze week schoot me ineens te binnen dat wij vroeger altijd een beschuitje verkruimelden in de yoghurt, in plaats van er muesli in te doen. (En cruesli was toen helemaal nog niet uitgevonden, als ik me goed herinner...)
Dus ik besloot dat ook eens te maken.

Nou, ze hebben er in gesmuld, alsof het een heel duur toetje was...gewoon yoghurt, een beschuitje en een drupje limonade of honing. Zo ouderwets als wat, maar een groot succes. En lekker goedkoop!! Zo zie je maar, ouderwets = lekker.

1 reacties:

Anoniem zei

weet je wat ook ouderwets lekker is?

havermoutpap,
maar dan niet de HO zoals we die aten in O.P.
maar met biologische havermout die een kwartier zachtjes moet koken en dan nog 10 minuten moet staan,
ik heb vandaag een pan gemaakt omdat iemand me 1 1/2 l melk halfvolle melk bracht,
die niet kon duren,

wel wel wel: FLUWEELZACHTE HAVERMOUTPAP ZOALS IK NOG NOOIT GEPROEFD HEB en dat zonder zout of suiker toegevoegd!!!

moet je echt eens proberen!!

mamma