Even een korte update, want het is weer druk, druk, druk.

Vorge donderdag ouderavond gehad op A.'s school. 20 minuten rijden, 10 minuten gesprek, en 20 minuten terug. Gelukkig was er koffie. En was alles oké en de mentor dik tevreden.
Vrijdag geholpen op de tennisbaan in mijn functie van jeugdcommssie-lid. Niet dat ik nu echt veel moest doen, maar het houdt je van de straat.
Zaterdag de stad in geweest, nieuw fototoestel gekocht, éen die in m'n handtasje past, en toevallig ook nog leuk erbij kleurt.
Zondag visite gehad.
Maandag zaten we om 8 uur 's morgens al met zijn allen bij de tandarts. Ik had deze keer gelukkig geen stress vantevoren. J. had een gaatje, voor het eerst, en verder hebben we het er allemaal keurig afgebracht. A. moest OOK nog naar de orthodontist, en natuurlijk pas om 11 uur, dus die kon school wel schudden; dat is dan weer het nadeel van een school waar je met de bus naartoe moet.

's middags op Het Noorderlicht (school van J.) geholpen met het inelkaar zetten van een kunstwerk. Ik zat in de activiteitencommissie voor de overgang van de oude naar de nieuwe school. Heb zélf bedacht om met de hele school iets aan kunst te doen, en Geertje B. heeft het kunstwerk bedacht: Een open haard met drie open kanten, met daaruit rookkringels. In de haard liggen houtblokken, beschilderd door de kleuters, aan de ombouw zitten tegeltjes beschilderd door groep 2, en in de rookkringels hangen kunstwerkjes van alle andere groepen. Alles met het thema licht.
Het was een zwaar karwei en ik heb er nu nog spierpijn van.
En het resultaat? Mooi! Maar ik denk dat het ding al heel gauw "de kerstboom" genoemd zal worden.

0 reacties: