Horrorfilm.

Vandaag niets uitgegeven, ben ook nergens geweest. Maar ja, uitgeven kan ook via internet natuurlijk. En ik moet zeggen dat ik in de verleiding kwam.
Ik kwam er namelijk vandaag achter dat alle DVD's van het eerste seizoen Kleine Huis op de Prairie NIET MEER AFGESPEELD WILLEN WORDEN!! Van schrik alle andere boxen ook nog geprobeerd, maar alleen seizoen 1 wil niet meer.

Even schoot nog door m'n hoofd: Zou er een tijdslimiet opzitten? Na drie jaar doen ze het niet meer, of zo...maar dat is absurd. Het enige verschil wat ik kon verzinnen was, dat ik dvd box 1 al eens had uitgeleend (maar 2 en 3 ook)... op de dvd's van box 1 had ik echter overal met een cd-marker op de bedrukte kant van de dvd onze naam gezet. Dat moet het dus wezen, ik heb geen idee waarom, maar dat is het enige verschil.

Enniewee, gauw op bol.com gekeken of seizoen 1 nog verkrijgbaar is, en ja, gelukkig wel. Zelfs nog beter: Waar ik er een paar jaar terug haast 50 euro voor betaalde, is er een nieuwe (2008) seizoen-1-box voor €18,99. Het is een iets eenvoudiger box, en er zitten geen extra's op, maar zoveel extra's zitten er ook niet op de dure dvd's van het Kleine Huis.

Dus op Bol.com gauw de KleineHuisbox op mijn verlanglijstje gezet, en nu maar afwachten tot het september is. Verlanglijstje is met de url hieronder te bewonderen.

www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eTS/Store/nl/-/EUR/BOL_ViewBasket-Remove?LineItemID=vWaR5JsY3N4AAAEbw2COj7L4


0 reacties: