Het is vandaag alweer hondeweer. G. is dus vrij. En dat betekent dat we straks naar de bieb gaan; En naar de kringloopwinkel, want G. wil kijken of er nieuwe Eppo's zijn. (Nieuwe OUDE Eppo's wel te verstaan, want de NIEUWE EPPO's komen pas vanaf volgend jaar geloof ik.) Gelukkig heb ik nog steeds een beetje zakgeld voor noodgevallen.

Op het lijstje kunnen vandaag nog toegevoegd worden:

Nieuwe washandjes - de oude beginnen uit elkaar te vallen van ellende.

Nieuwe onderbroeken, zelfde verhaal als de washandjes. Helaas heb ik het soort dat alleen bij de Hunkem├Âller verkocht wordt, dus dat moet wachten tot een uitstapje naar Groningen. Moet trouwens zeggen dat het Hunkem├Âller spul lang meegaat en het lekkerste zit van alle ondergoed die ik heb. Het is dan ook best wel prijzig, maar in dit geval de moeite waard.

Verder heb ik het gevoel dat een maand lang niks kopen vooral rust geeft. Normaal gingen we bij elk idee dat opwelde meteen de stad in. Nu niet. Lekker makkelijk dus.


P.S. Bij de kringloopwinkel vond ik een hele mooie blazer van Mexx voor 5 euro...grijs en heel slank afkledend. Gelukkig had ik mijn zakgeld nog. Ben er nu wel bijna doorheen trouwens.

Daarna bij de Jensen (omdat A. daar moest zijn) een ge-wel-di-ge winterjas gezien. Stond ook ontzettend mooi. Toen G. kwam kijken vond hij dat we een uitzondering moesten maken, zo mooi vond hij de jas. Kort, wolmix, geruit met zwart, roze en paars... Gelukkig zou de jas so wie so besteld moeten worden, en dat duurt minimaal een week. Bovendien heb ik geen aankoopverplichting, ook niet na bestellen.

Dus. Een week om erover na te denken hoe we dit oplossen. Of meer, want als het meezit komt de jas pas een week later. :) En dan is het oplossen al niet meer nodig, want dan is het al zowat september, en kan ik de aankoop vast nog wel even rekken.

0 reacties: