H&M dreigt


Je bent toch niet vergeten dat dit een van de laatste dagen is dat je een heerlijk fleecejack cadeau kan krijgen? Als je uiterlijk 07-08-2008 voor minimaal € 40,- bestelt, kun je tussen een zwart en een wijnrood fleecejack kiezen. Maximaal één fleecejack per klant. Wil je er meer kopen dan kan dat natuurlijk voor de normale prijs van € 19,90.

Dit e-mailtje zat net in mijn in-box.
H&M is ongeveer net zo leuk als Ikea. En ze hebben echt spotgoedkope aanbiedingen, vooral via internet. Twee t-shirts voor 4,90 bijvoorbeeld. En dan zijn het nog leuke t-shirts ook.
En ze geven vaak iets gratis weg. Zo heb ik al een gratis pyama gehad bij een bestelling. (Hoewel ze die aanboden als een tuniek met een legging.)
De vorige keer kreeg ik een waardebon van 5 euro bij mijn bestelling.

Ook kreeg ik al eens een wit singlet met een zwarte volendammer broek erbij cadeau. Zo stond het niet in de omschrijving, die broek, maar in de praktijk bleek het wel zoiets te zijn. Ik vermoed dat ze die gewoon he-le-maal niet kwijt konden. Te lang om een korte broek te zijn, te kort om een lange broek te zijn, te wijd om je in te vertonen. Maar toch, het is een aardig gebaar, iets weggeven, zomaar, gratis.

Gelukkig heb ik het helemaal niet op fleece, meestal is dat polyester, en polyester=rommel. Dus voor deze keer laat ik me niet verleiden. Echt niet.
Echt niet.


Echt.

Niet.

P.S. Verder gingen we na het boodschappendoen (voor nog geen 60 euro!)nog de stad in, omdat G. zijn Bond-car moest ophalen. Van z'n zakgeld uiteraard. Een ijsje kon er ook nog wel af volgens ons.(Van het huishoudgeld, we waren wel erg zuinig met de boodschappen geweest.) Bij een trendy winkeltje zag ik een super leuke rasp die errug mooi zou zijn in mijn keuken, en errug praktisch bovendien. En betaalbaar van mijn zakgeld, maar ik kreeg toch een gevoel van valsspelen, en heb hem niet gekocht. Toen wilde G. hem voor me kopen, maar ik heb dapper geweigerd. Geen aankopen deze maand.

Verder hebben we bespaard op een historische bustocht, die we alletwee zouden willen maken, namelijk die met de Afsluitdijkexpress. Met een gids in een antieke bus over de afsluitdijk, en daar alles bezichtigen enzo. Alleen in augustus. Vijfentwintig euro per persoon. Dit zouden we echt gedaan hebben, we vonden het alletwee een erg leuk idee, maar helaas.

En dan is er nog de Harlinger avond. Jaren terug ook eens geweest, en dat was fantastisch. Vorig jaar grepen we net naast de kaartjes, en beloofden we plechtig dit jaar te gaan. En ja hoor, juist nu stond het in de krant; kaartjes in de voorverkoop voor de Harlinger avond. Snik. Moeten we weer een jaar wachten.

Wat dat betreft is augustus dus een vreselijke maand om niks te kopen, gezien het aantal feestelijkheden in Harlingen (visserijdagen, tobbedagen enzovoorts)in augustus.

0 reacties: