Okee, ik ben voor de bijl gegaan. Van mijn zakgeld heb ik vandaag iets gekocht: Pennen en een Happinez. Ik heb geprobeerd de Happinez NIET te kopen, was speciaal naar de stad gegaan om hem in de bibliotheek te lezen, maar ik voelde me daar veel te opgejaagd om te lezen. Uiteindelijk het blad dus toch gekocht. Maar omdat volgens G. zakgeld niet telde voor de uitdaging kan het nog net door de beugel.

Overigens was het een gedenkwaardige middag. A. vond een paar passende schoenen! En ze waren nog betaalbaar ook (door haarzelf). Dat mag in de krant. Schoenen zoeken met A. is een terugkerende beproeving. De meeste schoenen zijn veel te breed, en de schoenen die dat niet zijn knellen net weer ergens. En mocht dat niet het geval zijn, dan zit haar naar boven stekende grote teen wel dwars. Dus lang leve All Stars. Voorlopig hoeven we niet meer te zoeken, we kopen de volgende keer gewoon wéer All Stars! Ze zocht ook nog een nieuwe rugzak voor school, en laat er nu ook een All Stars rugzak zijn, die in haar budget past. Dus een geslaagde middag voor ons allebei.


Ik heb de leuke aanbiedingen bij de Hema kunnen weerstaan. Ook de afgeprijsde schoenen, de bijna-gratis jurkjes, de Blokker en, uiteindelijk weer thuis, de patatzaak (ondanks aandringen van de kinderen). We hebben kapucijners met spek gegeten. Net zo lekker.


Vervolg van dag 6 verlanglijstje:

Superleuke schoenen, soort Kleine Huis op de prairie stijl, bruin, hoog en met veters. Volgens de verkoopster lopen ze geweldig, maar om niet in de verleiding te komen heb ik ze NIET gepast. En trouwens, schoenenverkoopsters zijn so wie so niet te vertrouwen.

Vrolijke regenlaarzen. Uitleg overbodig, toch?

Voor de nieuwe keuken: Ikea Grundtal systeem waar je allerlei dingen aan kunt hangen. Het kruidenrekje hebben we al. Wanneer komt trouwens de nieuwe Ikea gids? Had ik allang willen hebben?

Ik zag vandaag ook een errrrg mooie winterjas....

Een SAS-handboek. Net als het Zwitserse mes dat ik inmiddels heb, een langgekoesterde wens.

Zoals je ziet, de lijst met wensen wordt vanzelf steeds langer. Maar we hebben nog steeds niks uitgegeven in Augustus!!

0 reacties: