Over boeken gesproken, ik heb het éen en ander aan boeken over geld/consuminderen.

Zuinig leven voor Dummies.
Consuminderen met kinderen (Marieke Henselmans)
Genoeg (John Naish)
Eenvoudig leven (Elaine St. James)
Bespaardagboek 2006 (Marieke Henselmans)
Lekker zuinig (Hanneke van Veen en Dimitri van Veen)
Besparen maar (Marieke Henselmans)
Je geld of je leven (Hanneke van Veen, Rob van Eeden)
Aldi klanten (Hanneke van Veen, Rob van Eeden)
De vrekkenkrant compleet (st. Zuinigheid met stijl)
Een stapel 'Genoeg's (De opvolger van de vrekkenkrant)

Ik ben er trouwens nog éen kwijt ook, namelijk "Hoe word ik een echte vrek";
Maar het kan zijn dat ik die uitgeleend heb(of weggegeven heb in een opruimerige bui) maar dat vergeten ben.

Over opruimen gesproken, bezuinigen en opruimen gaan bij mij steeds hand in hand. Ik denk dat het een soort verlangen is naar eenvoud. Dus behalve in bezuinig- en consuminderboeken, grossier ik óok in opruimboeken.

1 reacties:

Femke zei

Brutaal vraagje: zou u wellicht het boek Lekker Zuinig niet aan mij willen verkopen? Dat ruimt ook meteen weer lekker op... :)

(Ik ben bijna een studente-op-kamers, en al tijden op zoek naar dit boek. Ken ook niemand die het heeft, en nu lees ik dat hier zomaar opeens)