De kinderen zijn vandaag even de deur uit: De hele week weer in de ban van Spijkerstad. J. mag (met de overige 149 kinderen)een hut gaan bouwen, en A. zit als vrijwilliger in de creativiteitstent.
Dat betekent dat ik voor het eerst in 7 weken weer eens het huis voor mezelf heb, en dát betekent dat ik weer eens lekker kon opruimen en schoonmaken. In alle rust.
Ik werk nou eenmaal niet zo lekker als er mensen in huis zijn. En het is ook redelijk zinloos. Nu blijft alles tenminste ook schoon tot drie uur vanmiddag. Wat zal ik genieten!
Nu is alles dus brandschoon, behalve de douche maar die doe ik dan morgen wel. Want dit feest duurt nog drie dagen.
Zelfs Whisper geniet van de rust, en ligt heerlijk ongestoord te slapen. Af en toe éen oog open om te zien wat ik doe...maar verder: Rust.

0 reacties: