Voor alle Genoeg-lezers (Welkom, welkom!!) die naar aanleiding van het stukje in Genoeg het verslag willen lezen van een maand lang niks kopen: klik aan de linkerkant van deze pagina in het archief op thema op "De uitdaging". Daar vindt u alle logs die over deze uitdaging gaan.

En als er iemand nog tips voor me heeft wat betreft niet-kopen, bezuinigen, schrijven, koken of lezen: ga uw gang! Schrijf een reactie!

En nu ga ik me in de Genoeg van deze maand storten, om te kijken wat er verder nog voor interessants in staat....

P.S. En voor iedereen die zich afvraagt waar dit nu weer over gaat: www.genoeg.nl

2 reacties:

Anoniem zei

Hallo meibloempje,

Ik las vandaag in een oude "Genoeg" over je uitdaging en wil graag je verslag lezen. Ik kan het alleen niet vinden (linkerkant, klik op archief op thema op "de uitdaging). Staat het er misschien niet meer op omdat het al lang geleden is? Hoor graag van je want het wekte mijn interesse en wil het ook eens proberen!
met vriendelijke groet, Petra

Meibloempje zei

Hallo petra, inmiddels heb ik mijn blog veranderd en staat de lijst met onderwerpen aan de rechterkant!