Het is niet eerlijk.

Je zou toch denken dat... ik bedoel... ik leef nu sinds maandagavond op een handvol paracetamol per dag slechts afgewisseld met hier en daar wat sprietsjes keelspray. Nouja, en een zoute haring, maar dat telt niet, dat was voor mijn zere keel.

Ik vind dat als beloning voor al die ellende ik toch best wel minstens een kilo afgevallen zou mogen zijn. Met al dat niet eten en zo. Maar wat denk je? Geen gram... volgens mij ben ik zelfs nog aangekomen. Het is oneerlijk. Eén van de voordelen van griep is toch (behalve dat je de hele dag zonder schuldgevoel op de bank tv kan kijken) dat je moeiteloos je gewicht kwijtraakt. Met al die koorts verbrand je toch heel wat?

Nou ja. Dat wordt weer een goed voornemen maken.

2 reacties:

A. zei

JA Ulrike,

je hoofd is ook in de war door de griep:

ik zie een d/t fout

mamma

Meibloempje zei

Nou, dan weet je dat ik al op sterven na dood ben...