Ik heb het zo druk, de voorjaars-energie met bijbehorende schoonmaak/opruimwoede heeft toegeslagen.
Heel erg leuk, maar hoe staat het met de uitdaging?
Best goed al zeg ik het zelf. Ik heb de afgelopen week een handvol tekeningen gemaakt, en eergisteren heb ik vier stoelen opnieuw bekleed. Oftewel: vier oude stoelen en een oude lap = samen vier nieuwe stoelen! Héel creatief dus! En verder heb ik het oude (vieze, raarkleurige) stokke-stoeltje ook opnieuw bekleed. Nu past hij eindelijk bij de rest van de woonkamer.
Afgelopen week dus niet gevilt, maar toch wel scheppend bezig geweest.
Daarnaast heb ik een hoop ruimte gecreëerd in mijn keukenkastjes.
Verder nog wat dingetjes verkocht via marktplaats, dus dat geeft ook weer wat lucht, zowel in de kast als in de portemonnee. De computer staat dus iets minder vaak aan (en wat hou je dan een tijd over!) maar er wordt des te meer gedaan!

0 reacties: