Ik schrijf niet erg vaak meer, valt me op.

Ik heb het ook ontzettend druk. Afgelopen weken bezig geweest met mensen helpen (schilderen, verhuizen), mensen te eten krijgen (en dan wel lekker koken natuurlijk), het huis weer op orde krijgen na de vakantie (ja, het begint er nu weer op te lijken, alleen de tuin heb ik de laatste weken verwaarloosd) en school (alle begin is moeilijk).
En dan worden we ook nog heel veel gebeld door (nieuwe) klanten, omdat er dit jaar zo vreselijk veel spinnen zijn, en dus de buitenboel ook heel snel vies is.

En dan wil je eigenlijk ook nog wel eens iets aan een hobby doen (vilt ofzo) maar dat lukt dan alweer niet.

En dan begint donderdagochtend mijn timmercursus - hoera, maar wat moet ik in vredesnaam gaan maken? Ik dacht best veel plannen te hebben, maar het moet eigenlijk ook wel een beetje nuttig zijn. En die leuke ronde tafel die ik wilde maken om de boomstronk/stam die we in de tuin hebben staan...dat is een beetje laat, want de zomer is voorbij.

Dus. Vandaar wat minder tekst hier op meibloempje. Maar zogauw de boel weer onder controle is (hoezo ben ik een control-freak?) dan begint het schrijven vaak ook weer, want dan heb ik weer tijd om na te denken.

Okee, dit was dus allemaal nutteloze informatie voor jullie, maar wat geeft het. Het is weer een begin. Ik schrijf, dus ik besta.

1 reacties:

Lavender zei

Nee dit is geen nutteloze informatie voor ons; dit is herkenning van het feit dat er meer zo denken en in elkaar steken. Hoe kan ik prioriteiten op de juiste plaats neerleggen? Gewoon doen en dan gaat het weer vanzelf? Ik worstel ook met die vragen en ben dan eerlijk gezegd blij dat er voor sommige dingen gewoon deadlines zijn, anders maak ik helemaal geen keuzes meer.

Succes! Lavender