Nee, ik speel geen Monopoly. Saaiste spel allertijden en ik speel trouwens liever met echt geld.
Maar ik ga eind oktober met mijn 'winkeltje' naar de voormalige gevangenis in Leeuwarden, de Blokhuispoort.

Holy Stitch!
Daar wordt op 30 en 31 oktober een 'crafty-markt' Holy Stitch gehouden. Elke standhouder heeft er zijn eigen cel. Dit vond ik direct wel zo´n leuk idee, een winkeltje beginnen in een cel!
Samen met vriendin G. (die keramiek maakt) ga ik een winkeltje inrichten, met vilt, keramiek, schilderijtjes en wat dies meer zij, onder de naam Korenbloem&Klaproos

Het lijkt ons heel erg leuk en gezellig. Dus als je een leuk uitstapje wilt: Er zijn meer dan 60 winkeltjes met de resultaten van vlijtig gefröbel en knus geknutsel, én er is een winkel met tweedehands kleding!! Er is ook een koffiehoek voor de hongerige medemens. En natuurlijk is Leeuwarden ook nog best wel leuk om te bekijken.
Als je er dan toch bent.
Anders niet....bijna net zo saai als Monopoly.

Korenbloem& Klaproos:
www.mijnwebwinkel.nl/korenbloemenklaproos

0 reacties: