En ja hoor, weer een wens vervuld. (Ga zo door, kosmos, ga zo door!)
Vandaag ben ik begonnen op de school van J. als mediathecaresse.... het is echt heel erg leuk en afwisselend. Vrijwilligerswerk is het, dat wel, maar zo rol je er leuk in.

Sinds ik klein was heb ik altijd al in een bibliotheek willen werken, en ánders in een boekhandel. Mijn collega in de mediatheek doet beide. Op de dagen dat ze niet in de mediatheek werkt, werkt ze in de beste boekhandel van Harlingen.

Het is heerlijk dat er iemand werkt die dezelfde hobby´s heeft als ik: koken, eten, lezen en spelfouten spotten. Oja, en lijstjes maken. Vanochtend hebben we dan ook gezellig een map opnieuw ingedeeld, met fijne verse lijsten er in - want ja, overal moest nu mijn naam komen in plaats van die van degene die ik vervang. En dat schrijven we er niet zomaar even bij. Nee, we willen natuurlijk wel perfect opgemaakte overzichten. Alles op alfabetische volgorde ook.

Kortom, de ochtend is omgevlogen en ik kijk nu al uit naar volgende week!

1 reacties:

Lavender zei

Ik kan het mij voorstellen hoor, al die georganiseerde toestanden en de lijstjes en de zoektocht naar de spelfouten. Ik speur met je mee en maak ook mijn lijstjes.

Groet,
Lavender