Hoewel ik me niet 100% aan mijn uitdaging heb gehouden, geef ik deze maand wel flink minder uit dan normaal. Dat mag ook wel, want door het slechte weer kan G. weinig werken. En geen werk = geen inkomen!
Ondertussen wordt mijn verlanglijstje omgekeerd evenredig langer, wachtend op betere tijden. Nieuwe kussenslopen moeten er komen. En zo´n leuk duo-rolgordijn. En een dekbed, want er is nu 1 dekbed te weinig. En die nieuwe bankhoezen van de Ikea blijven ook lonken. Ik lonk wel terug, maar ik koop ze niet. Nog niet.

Ik heb alles opgeschreven. Dat werkt meestal wel: Na een maand of wat blijkt dat ik sommige dingen al weer vergeten ben of toch niet nodig had, en andere dingen blijken me zo´n beetje aangewaaid te zijn.
Erg handig, dat systeem. Eigenlijk is het de clou van gedachtes zoals The Secret: schrijf het op, wacht af, want alles is er al.
En dat kost niks. Heerlijk, gratis bestellen. Zo vermaak ik me weer prima met niet meer dan pen en papier. Zuinig he?

0 reacties: