Had ik maar niet tegen G. gezegd dat de bieb alle cd´s ging verkopen...

Hij wilde er per se op openingstijd zijn en we zijn met 45 cd´s naar huis gegaan. Heel erg leuk maar wel de doodssteek voor mijn uitdaging...nu al... Ik ga wel door natuurlijk. Dit was voornamelijk G. zijn ...hmmm... schuld, want ik heb eerlijk geprobeerd heel veel cd´s weer terug te leggen, maar die legde hij dan weer op de ´meenemen´-stapel. Echt. Eerlijk. Ik had gewoon helemaal niks moeten zeggen.

Goed, hier wat cijfertjes. In totaal kosten deze cd´s bij bol.com €671,60. Wij hebben dat dus niet betaald. :)

Hieronder een lijstje.
Jewel
The beatles (dubbelcd)
Joss stone
John Legend
Abba
Do (2 stuks)
Spinvis
Acda en de munnik (2 stuks)
Phil collins
Paul mcCartney
Michael Bublé
Dido
DJ Tiesto
Van Dik Hout (2 stuks, waarvan 1 dubbelcd)
Knuffelrock nr 14 (dubbelcd)
Boudewijn de Groot
Herman van Veen
Grant & Forsyth (3dubbelcd)
Trijntje Oosterhuis
Kane (2 stuks)
De Dijk (3dubbelcd)
Anouk
The New London Chorale (2 stuks)
Van Morrison (2 stuks)
Sting ( 2 stuks)
Frank Boeijen (dubbelcd + dvd)
Mama Mia nederlandse Cast
Mama Mia film muziek Engels
Herman Finkers (dubbelcd)
Elton John (2 stuks)
Charlotte Church
Andre Rieu
Mika
The Corrs
Bruce Springsteen (2 stuks)
Anastacia

0 reacties: