Waar dacht jij aan bij het lezen van de titel van dit blog??

Ik aan de sneeuw, die alwéér een dikke laag vormt. Maar kennelijk is het kabinet vandaag (of vannacht?) ook gevallen. Goddank bestaat er zoiets als twitter en hyves, anders had ik dat dus weer niet geweten. Want een krant hebben we niet en het nieuws komt altijd op van die rare tijden, en eigenlijk wil ik het meeste ook niet weten. Maar ja, als het kabinet gevallen is (wéér? Hebben we dat de laatste jaren niet vaker meegemaakt?) dan is dat toch wel iets waar je een beetje van op de hoogte hoort te zijn.
Nou, dat is dan gelukt. Met dank aan mijn hyvende schoonzus en een twitterende Henk-Jan Smits. Maar voor mij is het in het niet gevallen bij mijn eindelijk gevonden vermiculiet - nu kan ik aan mijn Square-foot-Garden beginnen!

Nou ja, dat wil zeggen: als die sneeuw nu even net zo snel verdwijnt als het vertrouwen in de regering. Dán zit er nog een kans in dat het dit jaar wat gaat worden met mijn tuintje.

2 reacties:

Mir zei

Waar heb je het nou gevonden dan? Ben wel benieuwd...

Meibloempje zei

De vermiculiet heb ik bij Bouwmaat gekocht. Echter, Bouwmaat is een groothandel, dus niet iedereen kan er terecht.