Vandaag zijn de bestelde groentezaden aangekomen!

Dat betekent dat ik dus al bijna aan de slag kan. Dat wil zeggen: als de zon zich binnenkort eens laat zien. Want vanochtend lag er al weer een vers laagje sneeuw. Ik kan me niet herinneren dat we ooit een winter hebben gehad met zoveel weken achterelkaar sneeuw. Vanaf de kerstdagen tot nu is het hier welgeteld één dag schoon geweest, dat alle sneeuw weg was en alle stoepen en straten weer prettig begaanbaar.

Maar na al deze sneeuw en vorst gaan we straks natuurlijk dubbel genieten van het voorjaar. Mét een square-foot-garden.

2 reacties:

Lavender zei

hmm jij hebt een lekkere verzameling zaadjes gekocht zeg! wij gisteren ook naar de boerenbond geweest; maar naar mijn idee toch wel heel duur daar. heb jij een goede en goedkope tip voor goed zaad?
Lavender

Meibloempje zei

Hoi Lavender, ik heb niet naar de prijzen gekeken. Het biologische zaad heb ik online bij De Bolster besteld.

Ik had gehoord dat dit zeer sterk zaad is, en dat echt alles opkomt, zodat je er erg zuinig mee kunt werken. De plantjes schijnen ook heel sterk te zijn.
Dus goedkoop? Ik heb geen idee...