Hebben wij met veel moeite een SFG in elkaar getimmerd...onderdelen bijelkaar gezocht, gezaagd, gepast gemeten...ligt er vandaag een folder van de Welkoop in de bus.

NIEUW! DE vierkante metertuin!
Een hele extra folder is er aan gewijd. Allerlei losse onderdelen zijn extra verkrijgbaar. Het hele systeem van Mel Bartholomew, opnieuw uitgevonden door de Welkoop.

Kant en klaar. Voor maar 9,95 komende week. Inclusief een raamwerk bovenop - die ik nog niet eens gemaakt heb voor mijn tuintje. Ik ben ingehaald door de commercie.

Dus dat wordt maandag naar de Welkoop, voor een paar extra bakken ter uitbreiding. :)

2 reacties:

Blij-genoeg zei

Wanneer heb je die folder gekregen? Ik wil hem ook!

Meibloempje zei

Wij kregen die folder zaterdag, maar hij is pas vanaf vandaag geldig. Ik heb inmiddels 4 bakken gehaald, voor wanneer ik ga uitbreiden. :)