Vorige week startte ik mijn weggeef-actie. En met succes. Het aantal volgers van dit blog is ruim verdubbeld! Van 6 naar 13 stuks, dat geeft de burger moed. ;)

Vandaag wordt door middel van loting beslist wie de winnaar is van de biologische zaden.

Ik heb vanmiddag heel erg creatief zitten zakjes plakken (van PIP-cadeaupapier!) om de zaadjes in te verpakken.

Ik ga zo dadelijk de namen van alle volgers opschrijven, in een bakje doen en dan trekt mijn dochter er één papiertje uit, om alle schijn van voorkeursbehandeling te vermijden.

--------------------------------------
5 minuutjes later...
--------------------------------------

De winnaar is geworden: LAVENDER.

Nu hoop ik dat Lavender dit ook leest. :) Als je reageert met je adres dan stuur ik het pakketje zaden naar je op. Ik publiceer dat bericht dan niet, dus niemand anders ziet je adres.

(Om te voorkomen dat het cadeautje er niet uitgaat, stuur ik de prijs naar iemand anders indien er binnen een week niet gereageerd is door Lavender.)

Gefeliciteerd!


En voor degenen die niet gewonnen hebben: Ik ben van plan vaker een weggeefactie te doen, dus blijf mijn blog gewoon volgen. Bedankt voor jullie deelname.

2 reacties:

Vlijtig Liesje zei

Een mooi resultaat! En altijd leuk zo'n giveaway!

Meibloempje zei

Ja inderdaad!