Overzichtje van de bespaarkalender.

Financiele meevaller van de afgelopen maand is: Dat er ├╝berhaupt geld is binnengekomen. Het had veel slechter kunnen zijn, gezien het weer (sneeuw en vorst).

Dit heb ik de afgelopen maand goed aangepakt: Ik heb de hand wel aardig op de knip gehouden, zodat we ondanks de mindere inkomsten er niet op achteruit zijn gegaan in het budget. Ook heb ik mijn voornemen kunnen houden, en hebben we geen krediet hoeven gebruiken.

Tegenvaller in februari: De auto moest twee nieuwe banden hebben. De rekening bedraagt 230 euro, en moet trouwens nog betaald worden.

Mijn geldtip van de maand is: Lees leuke blogs in plaats van damesbladen of woonbladen uit de winkel. (Hoewel we hier ook vaak gratis bladen lezen uit de papiercontainer. Maak van die oude bladen in dat geval dan weer leuke dingetjes zoals onderzettertjes en mooie cadeaustrikken. (zie www.howaboutorange.blogspot.com))

Mijn goede voornemen voor maart is: Alleen dingen kopen die absoluut noodzakelijk zijn.

0 reacties: