Ik ga een cadeautje weggeven! Een groen cadeautje nog wel.

Ben je een stille meelezer van dit blog? Of heb je al wel eens gereageerd?
Als je dit blog volgt (of gaat volgen) maak je kans op dit weggevertje. Reageer dan ook even op dit bericht.

Wat kun je winnen? Een sortering biologische zaden van De Bolster, genoeg om een vierkante-meter-tuintje minimaal 1x mee te vullen. Het bevat onder andere: Spinazie, tuinbonen, paprika, ganzebloem, peterselie, rucola en wortel, en nog een paar dingen die ik uit mijn hoofd even niet meer weet.

Onder alle volgers die op woensdag 31 maart bij mij op het blog staan verloot ik het pakketje.

Dus ben je van plan een vierkante-metertuintje te beginnen? Of heb je er al één en wil je graag eens de biologische zaden proberen? Grijp je kans! Ga Meibloempje nu officieel volgen.

4 reacties:

Joke zei

nou graag. Ben nog al van de groente uit eigen tuin. Heerlijk!

annemarie zei

Ik heb geen vierkante moestuin, wil het wel ooit graag. Ik tuinier graag in grote potten. Maar bio-zaden heb ik bijna niet gevonden. Dus Graag Meibloempje

Patje zei

Hoi Meibloempje,
Via een andere blog ben ik onlangs op jouw blog terecht gekomen. Je schrijft leuk en je hebt interessante tips! Mijn beste vriendin is onlangs verhuisd en die heeft een grote tuin. We hebben samen afgesproken om een vierkante meter tuin daarin aan te leggen. Bio-zaden zijn daarbij heel erg welkom, dus ik wil of eigenlijk wij willen graag in aanmerking komen :-)
Ik zal je regelmatig volgen, je staat in mijn favorieten.
Groetjes, Patty

Karla zei

Ja, hier dan eindelijk mijn reactie.
Ik vind je tuintje echt geweldig. Wil het zelf ook wel graag maar je weet ik heb maar weinig tijd...of zin om na een gote verbouwing mijn tuin te verbouwen. Liever geniet ik van wat jij gaat oogsten, binnenkort, en hoop dan op iets lekkers in een muffin of op een tortilla. Maar ik ben in ieder geval wel je trouwste lezer al zeg ik hetzelf. En ga a.u.b. door met blogs schrijven. Groetjes Karla