Tjonge, wat een vreemde dingen levert zoeken op Google soms toch op. Zoek je op 'milieu+tuin', levert Google een mededeling dat er meer in de tuin geplast zou moeten worden. Goed voor het milieu en goed voor de tuin. Het originele bericht vind je hier.

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik wel zover wil gaan. Waterbesparing is natuurlijk geweldig, en gratis bemesting nog beter, maar er is ook nog zoiets als vrienden blijven met je buren, toch? Nee, voor ons geen speciale plasgoot in de tuin. Geen interesse.

Wij zijn al milieuvriendelijk, we hebben een regenton*.






*Voor het besproeien van onze tuin, dus. Niet om op te plassen.

2 reacties:

Patrick zei

Haha! Ik zie me al staan zeg.

Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Onze poes had ook de neiging om in de tuin te plassen. In het midden groeide dan geen gras meer, maar erom heen groeide het gras gigantisch snel! Dus het werkt wel.

Ik hou het ook bij de regenton. (ook voor de tuin :-)

Blij-genoeg zei

Hmm, klinkt als een 1 april grap. Maar het bericht is/lijkt al van november 2009. Ik weet het niet...