Vorig jaar ontdekt, en nu absoluut favoriet hier in huis: FLOW. Eindelijk een blad dat niet gaat over uiterlijk of gewicht, maar een tijdloze informatie biedt (bijvoorbeeld over beroemde schrijvers en kunstenaars) en heel veel creatieve ideetjes levert. Plus natuurlijk in elke aflevering een aantal papieren cadeautjes: Briefpapier, envelopjes, stickers, boekjes, noem maar op. Daar worden meisjes heel erg blij van!

Dat het zonde is om in je blad te knippen en te scheuren is dan wel weer lastig. maar ook daar heeft Flow iets op bedacht: Het Flow-PLUS abonnement. Dan krijg je alle cadeautjes dubbel en hoef je je mooie tijdschrift niet meer te verknippen. Geweldig toch?

2 reacties:

sillie zei

Ik ben er ook gek op op de flow, kreeg m voor het eerst vorig jaar toen ik zwanger was, maar ik vind juit het feit dat je die bladen kon hergebruiken en je dus niet zo veel rommel verzamelt een voordeel, dus zie geen extra voordeel in extra bestellingen van extra bladen( voor mijzelf )

Manuela zei

Ik heb er vorige week één gekocht, omdat ik zoveel enthousiaste verhalen van mensen op hun blogs over de Flow lees, maar ik vind het niks aan.