Vanochtend toch maar snel even naar de Welkoop geweest, en vier vierkantemetertuintjes gehaald.
Zo gauw mijn eerste tuintje lekker loopt kan ik dan uitbreiden waar en wanneer ik wil, dan hoef ik enkel nog turf/compost/vermiculiet te halen. Welkoop heeft er een leuke folder bij, en ook een zaai- en zadencatalogus, alles gratis. Ik moet zeggen dat ze het hele SFG-idee leuk opgepikt hebben, en het je wel heel erg makkelijk maken er eentje te beginnen! Dus als je nog niet om was, omdat het nog ietsje te veel werk leek, dan zou je nu met nauwelijks inspanning een tuintje kunnen beginnen!

3 reacties:

Blij-genoeg zei

Opgepikt? Gepikt bedoel je. Ze doen net of zij het verzonnen hebben! Heb ook 2 tuintjes gehaald maar nergens in de folder verwijzen ze naar de bedenker van de tuintjes en dat vind ik niet netjes

Meibloempje zei

Ja... daar heb je wel gelijk in. Overigens heb ik de medewerkers van de Welkoop het wel uitgelegd, dat het eigenlijk een SFG is en dat het al meer dan 25 jaar bestaat, dat er een boek over is, enzovoorts. Dus aan mij ligt het niet. :)

Mir zei

haha, maar Mel Bartholomew heeft de verhoogde bedden ook niet zelf bedacht natuurlijk, al heeft hij er wel echt een systeem van gemaakt, zeg maar. Overigens had de Wiltfang (www.dewiltfang.nl) ook al een tijdje vierkantemetertuinen in de verkoop...en die noemen het ook een eigen vinding. Maar ben het wel met jullie eens hoor, het is niet netjes om een ander z'n idee als je eigen voor te doen.