Nu ik probeer plastic niet zomaar meer weg te gooien, bedenk ik hoe ik dingen kan hergebruiken. Zo had ik bedacht dat ik de fles van Dash wasmiddel best wel als ´gieter´ voor de tuin kon gebruiken. Ik had de fles helemaal omgespoeld en schoongemaakt, hij rook zelfs niet meer naar wasmiddel. Een goed idee, vond ik zelf. En zo milieuvriendelijk ook. En geen extra gieter gekocht! (Wat ben ik toch goed bezig. Ik ben terecht trots op mezelf.)

Totdat ik gisterochtend de sla en de bieslook (en de rest) wat water wilde geven maar in plaats daarvan een flinke scheut wasmiddel over mijn biologische tuintje stortte...

Verkeerde fles gepakt, ja.

Recycling, wat een geweldig idee. Plastic versus Meibloempje: 1-0.

2 reacties:

Anoniem zei

Sorry, maar ik schoot heel erg in de lach.
Hoop dat je sla het overleeft
Anne-Marie

sillie zei

hihihi sorry.... zo grappig beschreven danmoet je wel lachen
( goed en slecht voor het milieu dus ... dat recyclenen ;-) )