Ik zei het al eens eerder in dit blog: Ik ben een lijstjesmaniak.

Ik bedoelde het toen eigenlijk wel grappig, een beetje overdreven, want dat leest zo lekker...maar gisteren kwam ik erachter dat het veel en veel erger is dan ik dacht. Het fijne daarvan lezen jullie nog wel een keer, maar zonder dat ik het door had bleek ik al die tijd gewoon een soort Krankzinnige Lijstenmaker te zijn, totaal geschikt als nieuw karakter in Alice in Wonderland.

Misschien is het daarom wel tijd om op dit blog ook wat aandacht te besteden aan mijn lijstjes. Ik introduceer dus een nieuw label: lijstjes. :)

Dat ik daar nou nog niet eerder aan gedacht heb.

1 reacties:

A. zei

hoi Ulrike,
voor welk blad geinterviewd?

wat betreft spaties:
naar waarheid ingevuld ben
ik spatiespeurder,
en als ik ook andere mogelijkheden invoer dan blijf ik toch
spatiespeurder,
hoe zo werd jij spatiemeester!?

liefs
mamma