Vandaag heb ik ook J. haar kledingkast aangepakt. Zelf wilde ze zeven stelletjes houden, plus alle zwarte en witte shirts ´want die tellen niet´. Tuurlijk schat.

Mijn kinderen zijn al zo braaf om zonder protest mee te doen met elke nieuwe opwelling van milieuvriendelijkheid dan wel consuminderwoede, minimalisme, of wat voor andere hobby/levenswijze dan ook van hun moeder, dan ga ik echt niet zeuren over een zwart shirtje meer of minder. Zo fatsoenlijk ben ik nu ook wel weer. En het waren trouwens maar vijf shirts.

Die kast opruimen leverde wél weer een vuilniszak vol kleding op. Ik vond dat het nu langzamerhand tijd werd om alle geconsuminderde en weggeminimaliseerde spullen bij elkaar te zoeken voor de vrijmarkt morgen.

Het merendeel bestaat uit boeken en kleding. Ik heb een paar spullen die eventueel weer mee naar huis gaan om op Marktplaats te verkopen, maar voor de rest moet het echt allemaal weg.
En...zou het genoeg zijn voor de rommelmarkt?


3 reacties:

jacqueline zei

Ha, ha, ik zie dat jij dezelfde Brabantia broodtrommel wil verkopen als wij. Enne, dat Verkadeblik, daar wil ik morgen wel tegenaan lopen!
Oudste zoon en ik zijn de enthousiastelingen voor de vrijmarkt en hebben er heel veel zin in (man en jongste zoon komen wel kijken in de loop van de ochtend om de winst weer te spenderen!).
Succes morgen!

Anoniem zei

zo zie je maar weer: we vergaren nogal wat in de loop der tijd!
Groet,
Joke

Meibloempje zei

@ Jacqueline
Ja, de broodtrommel is overbodig: Hij stond namelijk altijd open. En hij is zo moeilijk schoon te maken. Nu heb ik het brood in een mandje in de kast liggen. Als we dan eens uitgebreid brood eten dan kan het hele mandje zo op tafel.

@ Joke...is het niet verschrikkelijk? ;)