Meer dan drie maanden deed ik erover om te beslissen of ik dit apparaat wilde (hij is wel erg duur!), en zo ja, welke versie dan (De 4200? De 5200? Wel of niet met een XL vulopening?), en of ik hem wilde aanschaffen via internet (goedkoper) of bij een echte winkel (betere service, dichtbij).

Maar vanaf dag 1 dat hij in huis was begreep ik niet waarom ik zo getwijfeld had. Het is mijn nieuwe Beste Vriend.

De Magimix Cuisine 4200.

Een keukenmachine die ik bijna dagelijks gebruik, die perfect deeg maakt, super mayonaise klopt, geweldige rauwkost hakt en ons gezin eindelijk van stevige gehaktballen voorziet. Ja, hij is prijzig, maar zijn geld meer dan waard.

Er zijn geen knoppen voor verschillende standen. Hij kan aan, uit en pulse. De motor gaat precies zo hard als nodig is voor welk werkje dan ook.

Heb je dus ooit eens geld te veel, of zoek je nog een goede keukenmachine, of mag je een duur cadeau kiezen van iemand: Ga voor de Magimix Cuisine 4200. Daar ga je geen spijt van krijgen. Er zit 12 jaar garantie op de motor, en drie jaar op de kannen en hulpstukken. Alle onderdelen zijn los na te bestellen, maar gelukkig hebben wij nog geen gebruik hoeven maken van die mogelijkheid.

In het overzichtje van My favourite things mag de Magimix dus echt niet ontbreken.

0 reacties: