Zoals te zien is op de foto (die alweer een aantal dagen oud is) groeit alles geweldig goed in mijn vierkantemetertuintjes.
Ik begin me nu alvast af te vragen hoe ik straks ga weten wat ik kan oogsten...ik kan niet onder de grond kijken namelijk. En oja, ik heb ook geen moestuin-ervaring. Dat kan dus nog lastig worden. Ik stel me zo voor dat ik maandenlang de groente de grond uit kijk, water geef, tegen ze praat en dan uiteindelijk vergeet om het op tijd te oogsten zodat al mijn harde werk helemaal voor niks is geweest. (Dat harde werk valt overigens wel mee, ik doe niets anders dan elke dag even een bewonderend rondje lopen en wat water geven. Nou ja, meestal is het water.)

1 reacties:

Mir zei

jouw tuintjes mogen er anders ook wezen! Oogsten is inderdaad lastig timen, gewoon eerst een radijs of worteltje een beetje uitgraven, en als het wat lijkt pas omhoog trekken. Dat lijkt me de beste manier. :)