Het is 23:30 uur.

Zojuist heb ik de film Into the Wild gezien. Magnifieke film. Maar het dwingt me tot het schrijven van enkele regels.

Omdat ik enkele dagen terug blogde over eetbaar onkruid kan ik nu niet nalaten een waarschuwing te geven. Zorg ervoor dat je vooral wel EETBAAR onkruid eet. En geen look-a-like (of zou like-a-look hier beter passen?) waar je een langzame, pijnlijke en hongerige dood aan sterft. Mocht dat mislukken, zorg dan dat je in de bewoonde wereld bent als je jezelf vergiftigt. Zodat je twee weken vóór je dood gevonden wordt, in plaats van twee weken daarna. Als je deze regels in gedachten houdt moet het goedkomen.

Zo, nu kan ik slapen. Welterusten allemaal.

3 reacties:

Mama Muis zei

Prachtige film ja en de muziek van Eddy Fedder erbij is ook supermooi...

maar idd, wat hulp in de buurt kan geen kwaad :)

Mama Muis zei

zei ik fedder? ik bedoel vedder... haj

Zondagskind zei

Heb de film ook gezien, boek gelezen ook trouwens. Mooie film en ontroerend verhaal.