Woohooo. Ik heb mijn eerste etiketten ontworpen. En jullie mogen ze zomaar hebben. Wat ben ik toch aardig. En dat op maandagmorgen, terwijl het giet van de regen, de kinderen ruzie hebben over de hond, en de pedicure vergeten was dat ik een afspraak had zodat ik het hele eind door de regen terug moest lopen (want G. had mij met de auto gebracht omdat het regende en was alweer onderweg naar huis en had zoals gewoonlijk zijn telefoon niet bij zich).

Als je op de afbeelding klikt wordt hij groot en kun je hem opslaan en uitprinten. Bij de Hema verkopen ze A4stickervellen, als je ze daar op afdrukt zijn ze meteen zelfklevend. Ik hoop dat jullie ze kunnen gebruiken!

4 reacties:

karnelly zei

Wat leuk! Ik kan ze goed gebruiken. Dankjewel, ook voor al het werk dat je eraan hebt gehad.

Wilma zei

Ik heb net via via, je blog ontdekt. En ik heb hem gelijk toegevoegd aan mijn lijst van blogs. Je schrijft leuke blogs!

Kopka zei

Wat lief van je!!! Dank je wel!

muchodinero zei

Hey leuk zeg en mooi ook