Al enkele weken hing het aantal volgers op negenendertig stuks. Ik had me stiekem voorgenomen om een give-away te organiseren wanneer de veertigste volger zich zou melden. En ineens waren er maar liefst twee├źnveertig volgers, dus die veertigste heb ik even gemist...maar: tijd voor een give-away!

Wat ga ik deze keer weggeven? Iets heel speciaals!

De winnaar mag mij een (portret)foto mailen die ik dan met behulp van Photoshop in een kunstwerkje zal veranderen.

Dat mag een foto van jezelf of je kind zijn of van je hond, of wat je maar leuk vindt. Het moet wel een foto zijn van goede kwaliteit om hem te kunnen bewerken.

De sfeer en de kleuren van de bewerking kunnen in overleg vastgesteld worden. Ik zal hieronder twee voorbeeldjes doen van wat mogelijk is, maar het is slechts een voorbeeld, de keuze is behoorlijk oneindig. Sprookjesachtig, modern, stoer, romantisch, herfst, bloemen, futuristisch, fantasy...jij mag het zeggen!

De bewerkte foto mail ik terug, en je bent vrij om daarmee te doen wat je wilt: Afdrukken, aan de muur hangen, op je blog, hyves of wat dan ook gebruiken. Geen restricties, behalve dat je natuurlijk niet mag zeggen dat je hem zelf bewerkt hebt. ;-)

Ik zou het leuk vinden als ik de voor- en na-foto's hier zou mogen tonen, maar dat is niet verplicht.

Grijp je kans! Wil je meedoen en een uniek item winnen? Reageer dan op deze post! Deze actie loopt tot en met 31 augustus, 24:00 uur. Op 1 september zal ik dan een winnaar trekken uit de deelnemers.


Voorbeeld van een bewerkte foto


Voorbeeld van een bewerkte foto

7 reacties:

verg(r)eetmenietje zei

Hi,hi, ben eerst..ben onlangs zelf
met een blog begonnen en lees
jouw logjes heel graag, je hebt
zo een vlotte schrijfstijl vind ik...
Ik doe graag mee voor de giveaway
liefs
Hop naar de volgende veertig volgers

Marlies zei

Hoi!
Ik volg je al een tijdje via bloglovin, dus dat zie je niet op je google friend connect volgers. Je zat er al een tijdje langer dan je dacht dus! Ik doe heel graag mee met je giveaway.
Liefs, Marlies

A. zei

hoi Ulrike,

ik doe graag mee, want van de week bekeek ik die foto van al mijn kinderen en kleinkinderen (van vorig jaar) en dacht dat jij die misschien wel voor mij kon verfraaien zodat ik hem uiteindelijk kan laten afdrukken
en aan de muur kan hangen.
Ik doe dus mee!!!!

mamma

Kopka zei

Oh wat een geweldige give-away. Daar doe ik dolgraag aan mee.

Groet Kopka

Christiane zei

Ja ja, ook ik doe graag mee.
Ik heb nog wel een leuke trouwfoto die gepimped mag worden :-)

Gefeliciteerd trouwens met je 40ste euh 42ste volger.

liefs Christiane
(je fan en volger van het eerste uur ;-))

Miriam zei

Hoi,

ik kom via een andere blog bij jou terecht en vind dat je leuke stukjes schrijft.
Graag doe ik mee aan de give-away.
Ik heb 2 schatten van dochters die het heerlijk vinden op de foto te gaan, maar vervolgens doe ik er niet veel mee.
Wie weet is dit een stimulans om dat in het vervolg wel te gaan doen?


groetjes, Miriam

Anoniem zei

Hallo,

Ik doe graag mee. Je staat bij mijn favorieten, dus eigenlijk nog een extra volger. Ik maak veel te weinig foto's van mijn 4 kindjes, dus een extra stimulans om weer eens mijn best te doen!

Groetjes Kalinka