Het is weer zover...er is weer een prachtig kookboek uitgekomen. Zo eentje waardoor ik dan even vergeet dat ik al heel veel kookboeken heb en ook dat ik zou gaan minimaliseren, consuminderen en nog wat van dat soort dingen. Home made heet het, en het is van Yvette van Boven. Ik heb het in de boekwinkel in mijn handen gehad, en stond er likkebaardend bij. Hoe maak je kaas? En yoghurt? Hoe bouw je in twee minuten een rookoven? En ... en...en...
Ze kan ook nog leuk tekenen en illustreren en kunstknippen. Wat wil een kookboekverslaafde nog meer? *

http://www.yvettevanboven.com/

* Het boek winnen, cadeau krijgen of er een recensie over mogen schrijven? ik doe maar wat suggesties.

2 reacties:

Vlijtig Liesje zei

Het ziet er prachtig uit, en het kleurt ook helemaal bij je blog! Dat is vast een teken.

verg(r)eetmenietje zei

wow, een echt hebbeding....