Tjongejonge. Er zit duidelijk meer leven in de tuin dan in mij tegenwoordig. Alles groeit gigantisch (hoewel...daar heb ikzelf óók wel wat problemen mee). Door eerst heel veel droogte en warmte en daarna behoorlijke regenval, ziet alles er doorgeschoten en platgeslagen uit. Dus ben ik maar een beetje aan het wieden geweest. Maar ik zie nog niet veel verbetering.

Eigenlijk is het ook alweer te warm om in de tuin te werken.
Ik denk dat ik maar moet gaan voor de 'natuurlijke' 'wilde' tuin. Onkruid bestaat niet, laat alles maar lekker groeien en bloeien. Is het dit jaar niet in de mode, dan een ander jaar wel weer. Hoop ik.

2 reacties:

Vlijtig Liesje zei

Hier is alles ook gegroeid als kool. Jammer dat we geen kool hebben.

jacqueline zei

Ik kwam net na de eerste buien weer in de moestuin, je zou huilend weer omkeren.
Schouders eronder en gaan, al duurt het lang voor je echt resultaat ziet.
Maar , groeien doet het wel!