Ik ben nu toch wel echt afgedaald tot een twijfelachtig niveau. Nee, nee, ik loop nog niet in dezelfde parka als echtgenoot, maar dat moment kan niet lang meer op zich laten wachten....ik heb mij vanaf vandaag gevoegd bij de massa mensen die een foto van hun huisdier als bureaubladachtergrond hebben. Iets waartoe ik mijzelf tot nu toe niet in staat achtte...

Maar deze mooie foto, gemaakt door dochter A. moest gewoon als bureaubladachtergrond. Mijn boeken en Maxi - wat meer heeft een mens nodig? (Nou ja, behalve een laptop, en een bus, en een fiets en nog wat dingetjes...)

3 reacties:

Spaarmoeder! zei

Wat schattig!

mevrouw Jee zei

Is hij/zij daar zelf in gaan zitten? 't Is net een standbeeldje, hi hi. Ik denk dat onze hond nog niet in 4 van die vakken past (herder). Toch wel handig, zo'n formaat hond :)

vlasje zei

t Is een lieffie!