Heb vandaag eigenlijk de hele dag op de bank gehangen, en (dan weet ik hoe beroerd ik me echt voel, als ik dat ga doen) Tell Sell gekeken.

Als ik Tell Sell kijk dan weten ze hier thuis dat ik serieus niks anders meer kan en het liefst op mijn wenken bediend dien te worden.

Op een vreemde manier knap ik altijd erg op van het kijken naar Tell Sell. Ten eerste omdat het natuurlijk hilarisch is, en overdreven en onrealistisch. Ten tweede omdat het - ondanks dat ik er om moet lachen - toch stiekem een raar soort hoop geeft.

Je Kunt Je Leven Veranderen! Doe Het NU! Die gedachte neem ik mee, het kopen laat ik tot nog toe achterwege.

Wat kwam er vandaag voorbij? De Ahh-bra (o, die naam al!) die er op TV best redelijk uitziet, maar volgens mij gaat het vreselijk veel moeite kosten om je in zo'n ding te wurmen, en biedt het niet genoeg stevigheid. En ik zie mijn echtgenoot ook nog geen "Ahh" roepen bij dat onsexy stuk ondergoed.

De Bodyshaper, voor de mensen voor wie de Ahh-bra dus kennelijk niet voldoet. Kost nog veel meer moeite om je in te wurmen, en dan zit je dus klem in zo'n synthetisch corset. Brrr! De proefpersonen die de Body Shaper droegen kwamen alleen nog hijgend uit hun woorden, hun longen werden kennelijk ook flink platgedrukt.

Dan de Total Body Gym. Die zag er - ik geef het toe! - best interessant uit, maar ondanks het feit dat hij (net als alle andere Tell Sell apparaten) fantastisch onder mijn bed zou passen, heb je in uitgeklapte toestand minimaal een villa met eigen gymzaal nodig om het ding ergens kwijt te kunnen. Een afgetrainde vrouw deed voor hoe je in 1 minuut tien verschillende oefeningen kon doen op dat ding. Vraag me af hoeveel mensen zich laten verleiden door het idee in 1 minuut klaar te zijn met hun oefeningen...

Tussendoor kwam nog iemand een paar muurtjes schilderen met een handige verfspons, die ze ook best als Complete Workout Voor Het Hele Gezin hadden kunnen aanprijzen (dan werd 'ie vast nog veel beter verkocht) en daarna kregen we weer de afvalhulpmiddelen waarvoor je Niets Hoefde Te Doen en sowieso Niet Je Favoriete Eten hoefde Op Te Geven.

Geweldig, al die levendige fantasie.

Pfff... ik at toen maar een chocoprins omdat iemand die naast mij neergezet had en ik te beroerd was om eerst naar de computer te gaan om te zien hoeveel punten die kostte, en later at ik er nog een, en ik kwam er zojuist achter dat die vieze dingen dus drie punten per stuk zijn. Dat was dus ook al geen prins op het witte paard.

Daarentegen kwam ik er net ook achter dat een Snickers ijsreep maar 5 punten is. Dat kan ik niet echt geloven, maar het staat er toch. En aangezien het vandaag best een klein verwendagje is en ik nog 28 vrije punten en 23 active punten over heb ga ik er denk ik maar eentje opeten, heel langzaam. Geluk zit in kleine dingen, en een keer per maand is dat zoiets als een Snickers ijsreep.

0 reacties: