Ik weet het (ja, ik heb 'Taal is zeg maar echt mijn ding' gelezen), 'leuk' is een woord dat eigenlijk not-done is,  maar sommige dingen zijn het gewoon echt! zoals:

  • De nieuwe Flow is er met een heleboel ideeën en inspiratie...heerlijk een half uurtje in de (gisteren helemaal aan kant gemaakte) tuin zitten en lezen.

  • De bramenoogst is groot dit jaar. Vanmiddag in het park al een behoorlijke hoeveelheid geplukt, en dan waren dan alleen nog de 'makkelijke'.  Vanavond lekker bramen door de yoghurt? Of zullen we wat anders maken...

  • Een tas met minstens 5 kilo pruimen hebben we geraapt bij vrienden. Daar moet nog even taart en compote of jam van gemaakt worden. Of misschien kan ik ze wel inmaken. (Daarover stond ook al een leuk verhaal in Flow)

  • En dan nu weer aan het werk.


1 reacties:

mevrouw Jee zei

Ach, het woord 'leuk' is makkelijk in gebruik en zeer favoriet bij kinderen tot een jaar of 12.
Van mij mag je het gebruiken hoor ;-)
Heerlijk hè al dat lekkers uit de natuursupermarkt, ik heb vanmorgen ook weer lopen plukken. En dan alles verwerken. Gelukkig heb ik lege potten gespaard. Veel plezier met bakken/inmaken enz.