Ken je drogisterij.net? Het is een grote online drogist, die soms leuke acties heeft. Ik kwam er ooit terecht toen alle twee de plaatselijke drogisten geen Tijgerbalsem meer bleken te verkopen maar een of andere namaakversie die Star Balm heet.
Heel af en toe doe ik er dus een bestelling. Meestal van aanbiedingen of dingen die in onze woonplaats niet te koop zijn want anders betaal je natuurlijk onnodig verzendkosten.
Na een tijdje ontdekte ik dat je ook punten spaart. Leuk, maar ach ... wat kan ik ermee? Ik hoef geen nutteloze cadeaus van bijelkaar gesprokkelde punten. Totdat ik er achterkwam dat je kunt kiezen voor een boekenbon. En dat de website soms een actie heeft waarbij je cadeaus voor de helft van de punten krijgt. En toen werd het interessant. Ik wachtte met bestellen totdat de cadeaus weer voor de helft van de punten werden geleverd. En zo kreeg ik vandaag mijn bestelling binnen, met een 'gratis' boekenbon van 7,50. Dank u, drogistje!

3 reacties:

Oog op de Toekomst zei

Dat is toevallig, ik heb gisteren ook voor het eerst sinds tijden weer eens bij drogisterij.net besteld omdat je maar de helft van de punten nodig had, en heb zelfs twee boekenbonnen van 7,50 euro gratis kunnen bijbestelle, plus een tube bison lijm omdat ik nog een paar puntjes over had en lijm altijd van pas komt. Vandaag had ik het pakje al binnen. Ik vind ze alleen vaak best duur, je moet echt oppassen wat je er koopt.

Nicole Orriƫns zei

Leuk zeg! Boekenbonnen zijn heerlijk! Wat ga je er mee halen?

Huisvlijt

Meibloempje zei

Wat denk je? Een kookboek natuurlijk :-)