Fortuosity, that's me byword
Fortuosity, me twinkle in the eye word
Sometimes castles fall to the ground
But that's where four leaf clovers are found

Fortuosity, lucky chances
Fortuitious little happy happenstances
I don't worry 'cause everywhere I see
That every bit of life is lit by fortuosity

Fortuosity, that's me own word
Fortuosity, me never feel alone word
'Round the corner under a tree
Good fortune's waitin' just wait and see

Fortuosity, lucky chances
Fortuitious little happy happenstances
I keep smilin' 'cause my philosophy
Is do your best and leave the rest to fortuosity

I keep smilin' 'cause my philosophy
Is do your best and leave the rest to fortuosity


http://youtu.be/ZopsTitgJs4

(Liedje uit een film die ik nooit gezien heb, "The Happiest Millionaire". Ik leerde het uit een Disney muziekboek en ik word er altijd heel vrolijk van)

2 reacties:

oma zei

bijna dagelijks kijk ik of je al weer wat geschreven hebt,
eindelijk raak!
ga zo door,

mamma

Firma Fluitekruid zei

Heb hem even beluisterd op Youtube.
Lekker kneuterig sfeertje...
Ik ben gek op muziek uit die tijd.
Zelf draai ik graag die cd's van The Singing Detective.